roligaste fredag på länge

idag så hade vi prov i skolan altid lika tråkit, men efter det skulle annie och jag altså en vän till mig
vi skulle vara med några killar men de disar oss totalt så annie gick till skolan jag gick hem, hittade ingen
hemma så kollade på simpsons. då rinde en vän till mig och frågade om jag vill vara med de
jag gick med på det. vi träffades i skärpnäck, vi började sjunga, skrika och dansa på tåget
vi fick alla att går ut i vagnen  kan ni tänka er hehe:)
mamma blev inte glad när jag kom hem för jag kom hem ganska sent
ialf men hon glömde bort efter ett tag det sen hade vi fredags mys och filmen är slut
alla sover utan jag .
det var min fredag

 
              nu ska jag chatta lite med vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0