frågestund

                                                                          ledsen kära bloggläsare

shosho bloggen ledsen att jag inte har bloggat på länge men hade verkligen mkt att göra. Jag hade inte tid att blogga men nu är jag tillbaka med lite frågestund.


1. kolla du in alla heta killar när du går förbi dom?
svar:
ö dum fråga det är klart jag gör!

2. vad faller du för hos killar?
magmuskler elr sexpack ,uteendet,personligheten

3. har du strulat med en kille?
ja det är klart

4. gilla du nån i din skola?
njaa det finns ju några killar men de är bara snygga

5. är du i hop med nån?
nej jag är singel (STOLT) 

                    det var dom 5 frågorna jag fick så nu ska jag går lägga mig kl är fan 5 nu

                 
                                     ( hmm jag såg lite missbildad ut) 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0